2008-05-14

Och för ett par dagar var jag lite knäckt...

Ok. Du är lite nere. Du känner dig lite ensam och du känner att du har mycket att göra - men få som hjälper dig. Arbetet blir periodvis lite introvert.
Det händer nog oss alla ibland - mig hände det i veckan som var. Vad vill du mest av allt ha då? Kontakt, bekräftelse och goda vänner som hör av sig.
Men vad får du? Ofta är det nog fortsatt tystnad. Till slut får du försöka lyfta dig själv och ta kontakt med omvärlden. Så småningom är man tillbaka till det aktiva livet och många spännande kontakter.

Men just när du känner dig som mest övergiven vad vill du inte ha då? Jo, en blogstatistik som visar att INGEN hittat hit. Deprimerande! Det gick så långt att jag bad en del vänner att titta hit för att få upp siffrorna. Men det hjälpte inte alls. Det är alltså inte bara så illa att man är lite övergiven. Ens vänner behagar alltså inte ens infinna sig efter kallelse.

Men man har ju bättre vänner än så. Jag skjuter budbäraren istället. När jag plötsligt upptäckte att jag fått kommentarer då min räknare absolut hävdade att ingen varit på besök och då jag själv såg andra gå in utan att ge utslag i statistiken insåg jag att jag inte var så övergiven och dumpad. Tvärtom det var flera som varit inne.

Gladare har jag nu bara problemet att få räknaren att funka igen:-)

Detta inlägg är pingat på intressant
Andra bloggar om: , , , ,

2 comments:

Annika Andersson Ribbing said...

Det verkar som att du behöver installera en ny räknare...- klart att vi tittar in!


:-)


Annika

Martin Nilsson said...

Tack Annika. Har fortfarande inte fått ordning på räknaren men idag på fullmäktige har jag fått reda på att även de lokala moderaterna tittat in - så det är uppenbarligen några som hittar hit.

Nu när jag lägger upp din länk (den föll bort förra gången jag bytte) så kommer jag titta in till dig lite oftare också.

Politik
eXTReMe Tracker