2007-03-23

Inte så flitigt bloggande just nu...

...eftersom fokus ligger på studier och uppsats. Kan dock bara redan nu konstatera att det börjar komma in idéer, uppslag och synpunkter från Tyresö kommuns invånare. Känns skönt att veta att det finns folk som bryr sig och jag ser fram emot fler kontakter framöver.
Nu spenderar jag dagarna i mycket på Haninges helt fantastiska kulturhus. Tror att jag nämnt det tidigare på min blog. Men slår gärna ett slag till. Helt fascinerad blev jag häromdagen då jag tittade på avdelningen för utländsk litteratur. Där fanns avdelningar för språk jag inte visste fanns!
Det är häftigt med en institution som ger så mycket åt så många. Därför kan man med rätta vara orolig för de avgifter på lån som nu alltfler borgerliga politiker talar om. Det handlar i praktiken om att stänga ute folk.

No comments:

Politik
eXTReMe Tracker