2007-03-02

Dag 18 - Tolgfors är återfunnen - nu börjar den nya räkningen

Den alltid lika uppmärksamme Håkan Klasén har uppmärksammat mig på att Tolgfors har en en-spaltare i dagens Svd Näringsliv. Nu kan förvisso vän av ordning hävda att jag tidigare hävdat att en handelsministers närvaro i affärspressen inte riktigt räknas - men Svd är ju ändå en hyfsat bred tidning så nu nollställer jag denna räkning. Men genom mitt projekt har jag nu noterat hur frånvarande Tolgfors är i blogvärlden - så med jämna mellanrum tänker jag stämma av antal mediaträffar (i min högst subjektiva granskning) och i relation till antal dagar sedan jag började bevakningen.

Känner trots allt ett visst ansvar att ge ett visst genomslag åt ministern

1 comment:

Anonymous said...

Har du någon kommentar till det som skrivits på sistone?

http://di.se/Nyheter/?page=/Avdelningar/Artikel.aspx%3FArticleID%3D2007%255C04%255C25%255C230774

Politik
eXTReMe Tracker