2007-01-23

Äntligen vinter


Och nu lämnar jag JMK o mediastudierna. Uppsatsen är klar (ska "bara" revideras lite) och jag är nöjd. Som vanligt kanske jag blev aningen för ambitiös. Handledaren och jag kostaterade att min kvantitativa innehållsanalys med 1065 granskade artiklar hamnade mellan Jesper Strömbäcks avhandling och Lars Nords studie i samma ämne som redovisades på DN debatt förra veckan. Sedan är jag den första att medge att det kan finnas en kvalitativ skillnad. Jag återkommer i veckan med slutsatserna från uppsatsen. Med detta sagt vill jag ändå passa på att säga hejdå till JMK o tacka för denna tid. Mysigt, intimt o kul kompisar. Jag kommer sakna er så kanske kommer jag förbi under någon rast på c-kursen. Nu bär det av mot lärarhögskolan och några kurser som ska komplettera uppsatsen i statskunskap. Återkommer med rapporter om det

No comments:

Politik
eXTReMe Tracker