2008-05-01

Första maj - for better and worse

Så har då ytterligare en första-maj varit. Jag höll tal i Tyresö och lyssnade till Östros inne i stan. Min egen prestation får andra bedömma (men jag var inte helt nöjd själv) men Östros höll ett lyssande tal med en stark plädering för öppenhet, handel och jämlikhet. Han både strök medhårs och utmanade oss som lyssnade - som en bra talare gör.

Själv gick jag med lite kluvna känslor - lite ledsen inombords till att börja med vilket snabbt växlades över till en riktigt kul eftermiddag/kväll när jag fastnade på krogen med goda men inte så frekventerade vänner - som dessutom gav MÅNGA BRA idéer om kommunikation av mitt budskap - Tack.

PS Jag vet att jag sagt det innan - men från och med nu jobbar jag lite mer aktivt med bloggen igen... Och det ska bli en liten annorlunda profil... (fortsättning följer)

No comments:

Politik
eXTReMe Tracker